dinsdag 20 februari 2007

Sacheverell. Saccheveral. Sachevarall. Sod it.

Van Neil, maandag 19 februari 2007, 21h45.

Sacheverell. Saccheveral. Sachevarall. Ach laat ook maar.

Beste Neil,
Als er iemand je vraag betreffende nftcd beantwoordt, wil je het dan in je blog posten, alsjeblieft? Het intrigeert me en dat jaagt me wat angst aan. Het enige wat ik kan zeggen, is dat het me aan de toenmalige officiële donnie darko-filmsite (die nu spijtig genoeg niet meer werkt, heb ik net ontdekt) herinnert. Iedereen die het bezocht heeft, herinnert het zich als vreemd. Maar zeker niet zo vreemd als deze.

Heel erg bedankt,

Anastasia


Ja, Anastasia. Maar ben je zeker dat je het antwoord wil weten...?

Het is het mysterie dat blijft hangen, en niet de uitleg, zoals ik Cain al ooit liet uitleggen, Sacheverell Sitwell citerend. Ik heb Sacheverell waarschijnlijk verkeerd gespeld, maar eerlijk gezegd denk ik dat het een soort naam is waarvoor, als je een goede poging waard, je punten zou moeten krijgen voor de moeite, en het is niet alsof al de Sacheverells in de wereld onmiddellijk gaan schrijven en klagen...

Hoe dan ook, voor Anastasia en voor alle anderen die geïntrigeerd waren... Ik heb vaak gezegd dat jullie alles weten, en verschillende mensen schreven me onmiddellijk om dingen zoals het volgende te zeggen,

Als antwoord op je vraag:

http://www.linesandcolors.com/2006/05/26/nfctd-caleb-johnston/

Wat een goede uitleg is, maar op een of andere manier toch minder voldoening geeft dan mijn idee dat we een hels apparaat gemaakt van uilen en lichaamsdelen in een alternatief Londen bedienen door op deze dingen te klikken...