vrijdag 16 februari 2007

Not quite blog birthday...

Van Neil, donderdag 8 februari 2007, 23h22.

Nog net niet blog-verjaardag...

Mijn dochter Holly produceert dit jaar De Vaginamonologen op Bryn Mawr. http://events.vday.org/2007/College/Bryn_Mawr_College. Wat ik hier normaal niet gepost zou hebben, maar ik ben er net via een correspondent achter gekomen dat – in Atlantic Beach Florida – het toneelstuk net omgedoopt is naar de Hoohaa-monologen, om voorbijgangers met kleine dochters die genante vragen stellen... wat blind lijkt te zijn voor het eigenlijke doel op een ongelooflijke schaal.

Felicitaties aan Xeric Award-winnaar Joshua Kemble. Vele jaren geleden heeft Dave Sim, Kevin Eastmans uitgeverij Tundra en Peter Lairds opkomende Xeric Foudation observerend, gezegd: “Er is een goede manier en een verkeerde manier om een miljoen dollars te verliezen.” Tundra is lang, lang lang vergeten, maar sinds september 1992 heeft de Xeric Foundation bijna 2 miljoen dollar aan beurzen gegeven aan zelfstandige comic-makers. http://www.xericfoundation.com/


Ik heb een deadline nu, met een laatste opblinken van Interworld (het is heel raar om een zeven-jaar oud manuscript te lezen en in orde te brengen), dus ik zal hier niet treuzelen. Ik zal er gewoon op wijzen dat morgen, de Negende Februari, de verjaardag van deze blog is.

En dat Danguy en de Webelf het beste verjaardagsspeeltje ooit voor het gemaakt hebben. Maar dat zal tot morgen moeten wachten...