vrijdag 2 februari 2007

A Quick One

Van Neil, donderdag 1 februari 2007, 09h04.

Een Vluggertje

Zo – de Black Phoenix Alchemy pagina van geurtjes voor CBLDF staat nu op

http://www.blackphoenixalchemylab.com/neverwhere.html


En ik ben aan het onderzoeken of we ook Stardust-geurtjes kunnen uitbrengen (aangezien dat de Stardust-geurtjes die Beth gestuurd had Maddy’s favorieten waren).

...

En – we zullen dit op de FAQ pagina enz. zetten – er is nu een echt adres waar je dingen naar toe kan sturen als je mijn aandacht wil krijgen, wat veel beter zou moeten werken dan DreamHaven Books (waar de dingen in een doos zouden zitten tot de volgende keer dat ik langs kwam).
Het is,

4470 Sunset Blvd. # 339
Los Angeles, CA 90027

USA


En het wordt bestuurd door het Mysterieuze Hulpje. Die eigenlijk (tromgeroffel) Cat Mihos heet (http://www.furrytiger.com/), en ze gaat proberen om ervoor te zorgen dat minder van mijn leven door de mazen van het net valt, dat ik meer tijd heb, enz. (Op het moment komt veel mail binnen via de FAQ-lijn, vooral van mensen die me willen interviewen, of me een paar vragen stellen voor hun boek, dissertatie of website, waardoor ik, als ik ‘ja’ zou zeggen tot ze allemaal of zelfs de helft, ik nooit tijd zou hebben om te schrijven of iets anders te doen. Dus dergelijk vragen, samen met alle andere dingen, kunnen nu naar Cat gestuurd worden die ze op z’n minst kan coördineren.)

En Cat is ook Cat@gaiman.net, moesten sommingen onder jullie haar direct willen bereiken. Ze zal de LA-kant van de dingen besturen en dingen afhandelen waarvoor ik eenvoudigweg geen tijd heb gehad om er toe te komen. (De Fabuleuze Lorraine is nog altijd mijn PA.)

Maar als je me een boek wil sturen om het te laten signeren samen met de Retourverpakking en portkosten of een gesigneerd boek wil kopen, of iets dergelijks, dan moet je wel nog met DreamHaven praten, via hun online shop of ‘stuff’ bij mij op de www.neilgaiman.net website.