woensdag 10 januari 2007

Save money! Ask me how!

Van Neil, woensdag 10 januari, 15h49.

Spaar geld! Vraag me hoe!

... en al de CORALINE posts herinneren me eraan dat iemand me onlangs schreef om me te laten weten dat Barnes and Noble een online na-de-feestdagen uitverkoop houden op het Coraline luisterboek (de Amerikaanse versie, door mij gelezen). Het is een 3 CD versie, en op het moment wordt het verkocht voor $2 (normale prijs: $18) en als je er eentje wil aan die prijs moet je snel zijn, want er staat vermeld dat het alleen geldt zolang de voorraad strekt. (Edit -- Nee, het is de cassette-versie, niet de CD versie, sorry.)

(En ik merk net dat het B&N Edgar Allan Poe boek uit print is, dus ik denk dat ik mijn introductie, een essay over Poe, binnenkort op http://www.neilgaiman.com/exclusive/ zal zetten)