donderdag 11 januari 2007

Last Coraline picture for a while, I expect

Van Neil, woensdag 10 januari 2007, 18h18.

De voorlopig laatste Coraline foto, vermoed ik



Ze hebben me net een foto gestuurd van mij terwijl ik naar enkele personages en hun bezittingen kijk. Dit zijn geverfde modellen, niet de poppen die in de film zullen verschijnen. Henry is aan het uitleggen, onder het waakzame oog van Georgina Hayns, Hoofd poppenfabricatie, hoe de kaakbeweging van Coraline’s vader anders is dan die van sommige andere personages. Hij denkt dat ik luister. Eigenlijk vraag ik me af of ik zou roepen “Oh kijk! Een gevaarlijke ijsbeer!” en dan, terwijl iedereen rondkijkte om te zien waar ik het over heb, of wegrent of op zoek gaat naar een sappige zeehond om naar de ijsbeer te gooien en het zo af te leiden, op dat moment zou ik één van de modellen onder mijn leren jas kunnen stoppen. En dan herinner ik me dat ik mijn leren jas ben vergeten aan te doen.