zondag 11 maart 2007

From Neil the Nine-fingered...

Van Neil, donderdag 8 maart 2007, 15h09.

Van Neil de negenvingerige...


Bovenop het feit dat ik vermoed dat ik de enige dokter in de westerse wereld heb die vrolijk huisbezoeken brengt, als hij hoort dat ik me slecht voel, heb ik ook het soort dokter die, wanneer ik hem bel om te vragen of ik naar het spoed moet, zegt "Waarom kom je niet even langs bij mijn praktijk en dan kijk ik of je genaaid moet worden." Dus deed ik dat, en ik had geen draadjes nodig, alleen een superlijm plakker op een vinger die te dicht had kennisgemaakt met een keukenmes.


Dus in plaats van iets interresants te posten, ga ik iets posten dat niet veel typwerk nodig heeft:

Russische vissers vangen een piepende alien en eten het op...
http://english.pravda.ru/science/mysteries/07-02-2007/87167-alien_monster-0