maandag 5 maart 2007

but the snow's all road and the road's all snow...

Van Neil, vrijdag 2 maart 2007, 10h26.

maar de sneeuw is helemaal straat en de straat is helemaal sneeuw...

Deze morgen is nog sneeuwachtiger dan gisteren – grote witte kussende sneeuwvlokken vallen voortdurend. Ik probeerde een paar foto’s te maken en ontdekt dat mijn digitale camera problemen heeft met het tonen van vallende sneeuw. Maddy heeft een sneeuwdag. Holly kwam naar huis voor een paar dagen om aan haar thesis te werken, en ging eigenlijk naar mijn schrijvershutje gaan voor een paar dagen, maar moest in plaats daarvan hier werken, wat haar helemaal niet lijkt te deren. We zijn nog altijd onder dezelfde Winterstormwaarschuwing die we al 48 uur hebben, maar er is genoeg eten.

Ik ben er echt heel veel van aan het genieten – we hebben geen sneeuw zoals dit gehad dit jaar. Ik denk dat we het al een paar jaar niet gehad hebben. En de wetenschap dat het maart is, en dat de sneeuw dus niet meer hier zal zijn voor 3 of vier maanden, en dat we waarschijnlijk ook over de strenge negatieve slechte temperaturen zijn, is ook opvrolijkend en bemoedigend.


Dit is het zicht uit het raam van de logeerkamer.