vrijdag 26 januari 2007

Mostly Photos

Van Neil, donderdag 25 januari, 17h14.

Vooral foto's

Ik was er zeker van dat de Stardust Movie website ondertussen live zou zijn, maar het is nog altijd een voorlopige pagina. Ondertussen, kreeg ik net een link naar een (ik neem aan) Russische site met een boel stills erop – sommigen lijken gescand uit tijdschriften, maar er zijn enkelen waarvan ik me afvraag hoe ze die bemachtigd hebben... http://kino-express.ru/stills/stardust

Ik heb er eentje gekozen van de eerste ontmoeting van de heksenkoningin en Ditchwater Sal...



En eentje van onze helden die in de lucht dineren met Robert De Niro...



Dit lijkt waarschijnlijk wel een domme vraag, maar waar ben je als je je blog schrijft? Ik heb er geen beeld van, maar zou dat wel graag willen hebben. Kan je het beschrijven? Lynn.

Het hangt ervanaf. Soms ben ik in bed, or tenminste op het bed, soms ben ik in het kantoor beneden (waar ik op dit moment ben), soms ben ik op de baan en dan kan ik overal zijn. Recent heb ik meest gepost in de TV-kamer boven, waar ik kamp opzette terwijl we het kantoor aan het herinrichten waren.

(De foto’s zijn vandaag genomen door het Mysterieuze Hulpje. Zo kijk ik wanneer iemand vraagt “Ben je aan schrijven?” wanneer ik aan het schrijven ben...)



En de volgende had een beetje meer pose, omdat we wat recente foto’s nodig hebben. (Kijk! Nu kijk ik niet nors!) Ben niet zeker hoe lang de baard nog zal leven. Waarschijnlijk nog een paar weken...



Ik heb de sushi kussens nu al twee jaar. Ze hebben goed gehouden (behalve één van de garnalen, die genaaid moest worden) en kortelings ben ik teruggegaan en heb ik hun geelstaart en edamame gekocht.)
(Hun website http://www.theoriginalsushipillow.com/.)